ads

17 Mart 2011 Perşembe

Engelliler için hizmet eden kuruluşlar nelerdir?

Özel 'Özel Eğitim' Kurumları
Başbakanlık Sos. Hiz. ve Çocuk Esirgeme Kur. Rehabilitasyon Merkezleri
Bedensel Engelliler Spor Kulüpleri
Engellilerle İlgili Sivil Toplum Örgütleri
Görme Engelliler Spor Kulüpleri
İşitme Engelliler Spor Kulüpleri
M.E.B. Görme Engelliler İlköğretim Okulları
M.E.B. Hastane İlköğretim Okulları
M.E.B. İşitme Engelliler Çok Programlı Liseler
M.E.B. İşitme Engelliler İlköğretim Okulları
M.E.B. Ortopedik Engelliler İlköğretim Okulları
M.E.B. Ortopedik Engelliler Meslek Liseleri
M.E.B. Rehberlik ve Araştırma Merkezleri
M.E.B. Üstün ve/veya Özel Yetenekliler Bilim ve Sanat Merkezleri
M.E.B. Zihinsel Engelliler (Eğitilebilir) Okulları
M.E.B. Zihinsel Engelliler (Öğretilebilir) Okulları
Mesleki Rehabilitasyon Merkezleri
Tıbbi Rehabilitasyon Merkezleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ads2